להזמנות 052-5244255
נגישות
  • ניווט מקלדת
  • צבעוניות חד-גוונית
  • צבעוניות הפוך
  • A-A-A
שירותים

סדנאות

הסדנאות שלנו מאופיינות בכמה תכונות המייחדות אותן:

דינמיות - כוללות מעורבות גבוהה של משתתפים ואינטראקציות ביניהם.
מדויקות - מעלות מצבים ואתגרים, המשקפים את השטח בצורה המדויקת ביותר.
ישימות - מספקות למשתתפים כלים רלוונטיים, מעשיים וישימים להצלחה בתפקידם.
חווייתיות - אתגרי הלמידה מוגשים בדרך מקורית, מפתיעה, חווייתית ומעוררת עניין והתלהבות (סימולציות, סרטים וגימיקים שונים).
ממוקדות תוצאות - כל הפעילות מכוונת להשגת מטרות הארגון, ומחויבת לתהליך שישרת את הלקוח. 

סדנאות ניהול

המנהל כמאמן - סדנא ייחודית בת שני מפגשים
בסדנה נמפה את המיומנויות וההתנהגויות הנדרשות בניהול, ונלמד את המנהל לשלב את מיומנויות המאמן אצלו כדרך הטמעה מתמשכת לשינוי ויצירת הרגלים רצויים אצל עובדיו. המנהל ילמד לפתור דילמות שעולות מהשטח בצורה מובנית, מדידה וברת ביצוע. הסדנה כוללת לימוד של מודל א.ו.ס.ק.ר המהווה כלי אימון לפיתוח הפוטנציאל ולשיפור הביצועים המותאם לארגונים ומוכיח הצלחות. התהליך נתמך בדפי הטמעה ממוחשבים וקלים לשימוש וכן ביום טמ"ס (טלויזיה במעגל סגור)

פרזנטציה עסקית - הנעת הקהל לפעולה
סדנא שמיועדת למנהלים וכן לאנשי שיווק, תועמלנים, שלמעשה מקבלים מצגת מקצועית ועליהם להעביר אותה לקהל בדרך מעניינת, שתגרום לקהל לנקוט בפעולה.  
המשתתפים רוכשים שיטה מדוייקת לתכנון, על שימוש נכון במצגת Power Point, על בחירת הדרך הנכונה והמילים לפתיחה משכנעת, על יצירת דיאלוג עם הקהל ואינטמיות בחדר ובעיקר, על הנעה לפעולה מחייבת.
הסדנא משלבת עבודה עם טמ"ס, (טלויזיה במעגל סגור) ומשפרת מיומנויות שפת גוף, טונציה - שלרוב אינם ידועים למציג

המשוב ככלי ניהולי  
סדנה זו הינה הדומיננטית והמשפיעה ביותר במעקב ושיפור תוצאות הנציגים במכירות ובשירות 
המשוב הינו חלק מרכזי מתוך שגרות הניבול הנדרשים ממנהל
משתתפי הסדנה יתרגלו כלים ומיומנויות ניהול משוב עדכניות לשיפור ביצועים. הם יחוו את עוצמתו של כלי המשוב בעזרת שילוב קטעי משוב מעולם ה'ריאליטי', ויתנסו במתן משוב אפקטיבי באמצעותו יוכלו להניע את העובד לשנות הרגלים, ולשפר את הביצועים לאורך זמן

ישיבת צוות ככלי לשיפור ביצועים 
מטרת הסדנה הינה לבחון את ניהול ישיבת הצוות ככלי מרכזי לשיפור ביצועים עסקיים, המעניק למנהלים הזדמנות ובמה לבוא לידי ביטוי, להעביר מסרים, לחוש את הצוות, לעצב ולהוביל. במהלך הסדנה ילמדו המשתתפים כיצד מתכננים ישיבת צוות מבחינת הצבת מטרות, עמידה בזמנים ושיתוף הצוות. דגש על עניין ואפקטיביות. 

ניהול סימולציות בישיבות צוות 
הסדנה משלבת מתודיקה שונה וייחודית, המביאה לידי ביטוי כלים מתקדמים לניהול סימולציות. הסימולציות משמשות ככלי לשיפור תוצאות המכירה. מטרת הסדנה הינה להעצים את מעמדו של המנהל, ולאפשר לו להביא את השטח לישיבת הצוות, תוך כדי ביצוע תהליך למידה משותף של כל חברי הצוות.

מתודיקה בישיבות צוות 
סדנה חווייתית, המספקת למנהלים מגוון הפעלות יצירתיות ופרקטיות להעברת ישיבות צוות בצורה מגוונת, מעניינת ומקורית. הסדנה בנויה על הרציונל כי ככל שישיבות צוות הינן מתוכננות ויצירתיות יותר, כך עולה רמת האפקטיביות שלהן והן מעצימות את חברי הצוות ואת הגיבוש הקבוצתי.במהלך הסדנה המנהלים חווים את המשחקים, מנתחים את המצבים השונים וקושרים אותם לצרכים ולעשייה שלהם.

התמודדות עם קונפליקטים
סדנה הממוקדת באופן בו המנהל פותר קונפליקטים ומזהה דרכי התמודדות שלו למצבים שונים. הסדנה כוללת תרגול סימולציות והכרת מודלים לפתרון קונפליקטים.

ניהול מוטיבציה 
סדנה ייחודית, העוסקת במשמעות ניהול המוטיבציה כחלק מניהול פרו-אקטיבי, שוברת מיתוסים על גורמים שמניעים עובדים, וחושפת את המנהל לדרכים חדשות בהנעת עובדים. הסדנא מתרכזת בעולם הפנימי של המנהל, כיצד המנהל כאדם יודע ל'התניע' את עצמו, בעיקר כשקשה ולא תמיד עומדים ביעדים

תפיסת תפקיד וביסוס שגרות ניהול  
הסדנה נועדה להעשיר את המנהלים בעיקר בתחילת הדרך, באבחון ומיפוי הסגנון הניהולי, הכרת החוזקות של סגנון זה, ואמצעים לחיזוק ולשיפור מיומנויות באמצעות הצוות אותו הוא מנהל. בנוסף, הסדנא מאפשרת למנהל לתכנן ולבסס תוכנית עבודה, להזין ביומן שגרות ניהול ברמה היומית, השבועית והחודשית, על מנת לתמוך בביצועי הצוות לאורך זמן.

סדנאות מכירה   

להלן סדנאות תוכן עיקריות לפי תחומים. חשוב לציין כי לרוב, בכל סדנא יהיה פיתוח ייחודי המותאם לצרכי השטח, השפה והמתודולוגיה שנהוגה בחברה. בעיקר כשמדובר בחברת בינלאומיות

מכירות שטח, נציגי אולמות מכירה, מנהלי תיקי לקוחות

  • תפיסת תפקיד. ההבדל בין 'מצליחנים' לכאלה שפחות. מיפוי מיומנויות והתנהגיות. כיצד נבטא את הקשר בין חזון וערכי החברה, לבין שפה מקדמת ופעולות יומיומים
  • הכרת יחסי המרה, וכימות יעדים ביחס לסטטיסטיקות המקובלות בתחום
  • תהליך המכירה לנציגים בתחילת הדרך – בסיס
  • תהליך המכירה לנציגים וותיקים: העמקה ותרגול למתקדמים
  • הנעה לפעולה מחייבת – ניהול ה'שדונים' בדרך לסגירה
  • מניעת וטיפול בהתנגדויות

נציגים רפואיים - חברות תרופות וציוד רפואי

  • תפיסת תפקיד: מ'נציג מסורתי ' - נציג המתמקד במוצר ל'נציג ההיברדי' - מוצר + שירות.
  • תעדוף משקולות וניהול זמן ומסרים בפגישה בריבוי מוצרים או מוצר + שירות
  • כיצד להניע לפעולה רופא ולהפוך אותו ל'שגריר'
  • משמעות 'סגירה כפולה' - מוצר ושירות
  • היכולת להוביל שיחה באמצעות שאלות מעולות. בניית עץ ענפי ותכנון רצף פגישות 
  • מניעה וטיפול בהתנגדויות. כיצד להתאים את היחס הנכון ביחס לסגנון וטיפוס הרופא.